keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 1 April 2010

member lama ...



















ahaks .. baru balik je ni ... jumpe Kak Shilla .. nama je duk dekat ... tapi dah dekat 2 thn aku kat sini .. baru sekali ni jumpe dia ... hmmm ... at last .... teruk aku ni ek .. makin lama makin malas nak jumpe orang ah ... agaknye dah terlebih sosial dulu kot ... jumpe kengkawan chatting n buat gathering reramai .. hmmm .. tah laa ... skang banyak nak rilek je kot ....
ape pun tadi .. aku memang dah set timing bebetul nak sampai mek di jam 9 ... parking je .. terus lepak dalam .. lama gak aku dok lepak .. isk ... mana laa akak shilla ni tak sesampai .. rupanya dia lepak kat luar sensorang .. aku lak sesedap lepak kat dalam ... sib baik aku pandang belakang ... kalo tidak .. sampai ke subuh laaa dua dua dok tunggu .... lepas santap kat mek di ... jenjalan kat uptown banting ni ha .. best gak aa .. tapi banyak kedai dah tutup ah ... hujan kot ...

insyaallah .. kalo ada rezeki lagi .. nanti leh jumpe lagi ...
~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky