keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 April 2010

meting .. meetong ..

herk .. aku tak suka sangat kalo masuk meeting ni ... sbb nye ... nak kena tumpukan perhatian .. hahaha kalo dah tumpukan perhatian .. korang tau sendiri ler .. mata mesti naik juling jerrr memandang ke pengerusi ... lip lap .. lip lap kelopak mata ... udahnyerr ... hahahah ada laaa 2-3 orang yg aku nampak syahdu semacam ..lentokkk baekkk punyaa...

aku rasa penin lalat gak sekejap .. sbbnye ... semalam aku tido dah dekat nak jam 3 .... kan ke aku sensorang jer malam tadi ... asal aku lelap mata jer .. mula laaa otak ni mencerna perkara perkara yang tak berkaitan ... huuuh .. senak gak rasa nye bijik mata aku ni ...
memula aku ingat nak pasang je digital quran tu sampai pagi .. tapi aku ni masalah sket .. telinga lintah ... kalo aku dengar bunyi memacam tu ... kang sampai subuh aku tak lelap .... satu agi lampu ... dilema tull ... kalo pasang lampu bilik ayo jer ... pintu bukak .. banyak lak nyamuk menyerang ... udahnye kalo tak pasang lampu semua .. kecut lak rasa prot aku ni .. hahahaha .. udahnye .. pasang jugak laa sebaris ... then mata kasik tutup dengan kain kasik gelap ... hahahaha ... penakot hampeh jugak aku ropenye ... heheheh ... hampehhh ...
smlm aku pikio balik ... atenye kalo tido kat hotel .. same la jugak .. tah tah ada orang mati ke hape kat situ .. kite mana tauu .. elok le pulak lelap sampai ke suboh .... tapi sbb bilik ni besoo panjang .. seram jugak leer ... soo ... udah nye kalo dok pejam celik pejam celik ...tak tido sampai ke suboh .... ahhh .. baca doa pepanjang sket .... hembus kiri kanan .... pejam mata ... plok bantal ... todoooo .....
hasilnye sungguh membanggakan ... aku sedo dulu dari loceng HP ... hahaha dah sedo baru laa hp nyanyi ... hampess ... ingat nak bangun lewat ... udahnye ... haramm ... kekejap sedoo .. kekejap bangun gi bilik ayoo ... sampai la ke suboh ... mata pun putih dah jadi kuning kemerahan .. macam mata mat pet jer ... huh .. udah le ... nak kul 2 dah .. lom solat agi ... cau cin cauuu ... 2 b continued babeh .............adiossss ....

heee ada sorang bos ni encem aaa ... kapla licin butaks .... mata dia kuyu jer ... senyum dia ... adehhhhhh ... panahan arjuna ... aku tengah type ni dia masuk lak .. siap tanya .. dah mam ke belum .... sudahhh ... tersiput siput kemaluan ... hampes mu jijahhh ....kerazzzzzzzzz...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky