keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 24 April 2010

projek harini ....

Hari ni ... projek terbengkalai lagi ... ingat nak mentelaah ... hampes ... semalam baru nak lelap .. masuk sms ... arghh .. ajak nengok dewan peperiksaan .. mak aiii .. aku tak tau pulak dah berubah tempat .. apasal lak ekk ?? ..kan ke senang kalo kat dewan biasa tu .. parking pun banyak ... ni aku rasa .. mesti berebut parking n kelamkabut esok .. dah la tak familiar ... adoi .. pening aku ...
soo ... tadi pagi ... awal lagi .. sebelum jam 8 aku dah sedar .. terus bersiap .. janji jam 10.15pagi kat depan mahkamah  ... putrajaya ... hmmm ... lambat 5 minit .. sebabnye si syatrah dah mula buat lembik n keras ati duduk halang kat pintu ... nengok muka kesian dia tak tahan aaa .. tros aku bawak pusing taman ... n lastly pi isi minyak kat pekan banting .. lepas tu baru laa dia nak masuk rumah ... hergh .. parah ni ...parahh...
sooo dah jumpe tempat .. terus balik umah ... janji nak makan lepas jumpe tempat tu .. tak jadi ... ahh ... sampai umah .. badan pun dah letih .. ngap nasik (beli lauk kat seksyen 17 Shah Alam)... si zura dah masak nasik ... senang ... maklum lee .. bujang .. hahahah ... (aku la bujang .. depa diet .. soo tak makan .. malas aa aku nak masak tuk diri sendiri ... beli je senang..tak membazir kalo tak abis..)
petang lak .. paklah ajak makan nasik lemak kampung baru ... adehh ... aku kasik alasan nak baca buku .. korang tau dia cakap ape ??? ....
paklah : .. alaahhh aku tak penah nampak ko baca buku pun .. biasa esok nak peksa .. malam tu baru ko baca ....
aku : gelak je laa (kenyataan) .. sbbnye .. aku rasa macam aku baca tak masuk pun dalam otak .. kecuali kalo dah saat terdesak ... cepat aje otak ni memproses maklumat ... hehehe ...
udah nye .. aku ngikut leee ... seharian berjalan ... nahh ... ni dia .. malam ni aku dok ngadap buku juga ... faceBOOK ngan BlogBOOK .. hua hua huaa .. hampes ko amie ... bila laa ko nak insaf ni ??? ....


~ It'S OnLy Me ~ weeee

1 ulasan:

Insan Biasa berkata...

selamat berpreksa....

selamat berjaya .....

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky