keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 26 April 2010

rindu kite tak ??


 rindu nye kat dia ....
agaknye dia rindu tak kat kite? ...
saja mendiamkan diri ...
kita suka bila dia tanya ...
kenapa membisu ??
kenapa lama tak sms ?
kenapa tak call ?..
tu tanda dia terfikir tentang kite ..
heheh ... memang ngada ngada ..
sesekali je ...
kite tau dia bz ... hari hari kerja ..
memang gitu laa hakikatnya ...
telan je kalau dah bebetul suka ..
jangan banyak cerita ...

malam ni nak sms dia sblm tido ...
untuk sumber inspirasi menjawab peksa ...
ahaks..saja nak cakap ... kite rindu dia ..

~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky