keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 April 2010

sabah ... Good Morning

hehehe .. good morning all .... ape kabar arini ?? pagi ni jijah ada di Sentol ... huuu ada meeting la pulak ... hmmm jiran jiran ku .. bila laa masa kite nak dapat sarap sekali ni ???  bila aku ada .. ko takde ... bila ko ada .. aku lak takde . geheheh cian nye laa kat kite kann ... bz je memanjang ...

oo yeah .. saja je nak banjer korang semua ngan gambar makcik ni ... dia dah pandai tulis tau ... akak sebelah yg pakai baju ijau tu pun sama .. dia penah sekolah dulu .. tapi sampai darjah 4 je .. tulisan dia kemas kooo .. bulat bulat .. cantik kemas tersusun ...
ceria je depa dapat belajar ...

yg ramai ramai ni kelas kat tempat lain lak .. ada yg muda .. ada yg dah tua sangat sangat .. tapi semangat ... datang jugak ke kelas ...

teringat citer P Ramle ... hahah gaya makcik makcik ni sama laa jugak ... ada yg belum ape ape segan nak ke depan ... hahaha tak pepasal depa pagi tu kena senam sikit ...

harini 5 april .. bermula laaa sesi pertama kelas jurulatih yg kursus di sabah aritu ... Selamat berjuang kawan-kawan ... moga Malaysia dapat mengecap zero buta hurup nanti .... haha biar semua celik celik terang mata ... chai yoooo chai yoookkk ...

untuk korang .. selamat bekerja .. belajar dan meneruskan ape juga kerja kerja yg korang buat ... utk aku .. chaiyoo chaiyookk ... amie boleh ... tadi bos dah kasik perangsang .. hehehe lega sbb x bos datang gak ... leh back up aku le kesahnye .... heheheh ... insyaallah ...selamat ber Meeting jijah .. (ucap tuk diri sendiri) ..


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

ima berkata...

salam dan selamat pagi jijah...semoga mereka semua berjaya...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky