keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 1 April 2010

Sadist ....

 emmmm ... sedih nyee ... bos unit jijah kena pindah (bos no 3) .... dah tu harini lak tu ... baru je balik dari Sabah ngan dia ... puas dah aku pujuk dia jangan pegi ... uhhhh ... sedihhh sangat sangat .... kalau dia dah takde .. mesti bos kecik tu suka ... dah tu mesti naik tanduk 40 ... tak seronok laaahh .... mesti semua dia tabur kat anak buah balik macam aritu .... sok kalau bos no 2 pindah ... lagi la teruk agaknye ....lagi tumbuh taring ... ibaratnye macam tikus bila takde kucing ... hu ha hu ha bersuka ria ... mesti dia rasa macam terlepas dari kurungan ... sadist ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky