keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 1 April 2010

suka & duka ..

emmph ... mana satu nak citer dulu ni ... duka dulu la ekk ...

tadi jam 3 ... jijah hantar bos jijah yg nak pindah tu ... hantar sampai ke kereta ... sedihnye laa ... tahan je jgn bagi nangesh .... tapi masa mintak maaf tu ... dah bergenang air mata ... puan pun sama ...memasing takleh nak cakap ape ape .. sadist sehhh ...

then dalam jam 4 tadi ... jumpe si serindit ... buat pertama kalinya selepas bertahun tahun tahun kenal .. huhuuu ... at last ... harap dia suka je brooch yg aku belikan ... isk .. taste kite manusia ni kan lain lain ... tadi dia bawak tunang dia ... hahah ... kodok dia kaler merah rupanya .. pergh ... ok la tu ... kodok aku tetap kesatria baja hitammm ... hensem di  mata aku .....

malam ni insyaallah akan jumpe ngan kak shilla lak ... member masa studi di UNITAR year 1994/95 .. lama dah tak jumpe dia  .. since abis studi dulu ... mmm ... then ...

sabtu ni lak jumpe Vicky ... lahai .. cian dia .. semalam masa call . dia cakap dia baru kuar sepital ... tak cakap pun kat aku ... yg aku lak .. bz memanjang .. hampes je aku rasa ... ape pun .. dapat la aku kasik dia souvenir dari sabah ... n yg penting ... nak g nengok alice in wonderland ngan dia ... hehe ... dah lewat .. tapi takpe laa ... cian dia dapat kawan macam aku ... dah duk kl .. kira dekat dah tu .. tapi nak jumpe pun susah ... hampes jerr ... tunggu aku abis studi laa ... lagi kerap leh jenjalan n leh travel together ..

gambo puan ....

~ It'S OnLy Me ~

weeee

2 ulasan:

Amieynna Amin berkata...

wah best nye dapat jumpa kawan2 lama..

mrs.ecam berkata...

akunyer sebenier dr sabah mane??? uhuhuhuhuhuhu

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky