keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 6 April 2010

teman mu ... 2

 tadi ... sengaja kau cari peluang yer ....
bukan tembak secara rawak ...
tapi sbb itu kerja aku ....
kau saja nak dera aku yer ...
suruh itu ini ...
 semak sana sini ...
wah wahh ....
kau sebut nama aku ..
terang jelas dan nyata sehh ...
hehehe ... tadi pagii ...
kau saja cari peluang yer ...
saja nak datang sembang tempat aku sarapan ...
mmm ... aku paham ...
nanti aku kerjakan ...
secepat mungkin ...
susah juga nak nampak dia ni ... time time meeting baru nampak ..
tu pun jarang jarang aku berpeluang bersua muka ... memasing bz ...
esok banyak lagi kerja menanti ...
dapat ke jumpe dia esok nanti?

......................................................................


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky