keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 31 Mei 2010

Aku dan Kamu ...

waktu mata hampir terlena ...
tetiba terbayang wajah si dia ...
tersenyum dan setia menemaniku ..
sepanjang jalan itu ...
satu waktu dahulu ... 

tiada ketawa gembira ..
tiada usikan manja ..
hanya tersenyum bahagia ...

aku rindu senyuman itu ...
aku rindu sapaan kamu ...
aku rindu saat bersama seperti dahulu ..
aku rindu kamu ..

ingin ku sentuh dirimu ..
ingin ku nyatakan betapa aku rindu sangat pada kamu ..
tapi diri mu makin menjauh ...
wajahmu semakin kelam .. berbalam..

aku semakin lupa raut wajah mu ..
senyum mu ..
aku lupa ketawa gembira kamu ..

suara kamu ..

Kenapa kamu pergi dahulu  ...
Aku rindu kamu ... sahabatku ...
............................................
Amietz@fk
31052010/1.30pm
Putrajaya

..................................................
serius semalam ... tetiba aku teringat pada arwah ....  tetiba terbayang di ruang mata aku waktu waktu aku dengan dia berjalan balik dari sekolah ... waktu waktu aku rapat dengan dia ... entah kenapa dia muncul setelah sekian lama .... baru aku perasan ... aku dah semakin lupa raut muka dia ... puas aku cuba ingat kan balik .. hampa ... udahnye aku menangis sendiri tanpa sebab musabab yang munasabah ... dan sehingga ke pagi .. aku tak berjaya melelapkan mata ...

orang yang aku nanti nanti dan aku harapkan dapat bersua kembali suatu hari ... rupanya telah lama meninggalkan aku dengan kenangan itu ... sahabatku ... semoga kamu tenang di sampingnya .. Alfatihah buat kamu yang aku rindu selalu ...


~ It'S OnLy Me ~

weeee

2 ulasan:

alfa juliet berkata...

kalau teringat kat org mati, sedekahkan alfatihah untuk dia..pas tu tido zzzZZzzz

BeMiE berkata...

Jgn Lupa Ambik Award kat http://bemiesworld.blogspot.com/2010/05/cutest-blog-award.html

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky