keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 6 Mei 2010

Amie yg notty ...

 hehehe .. saspen ke tajuk tu? .. ahaks ... aku kalau nak di kira .. bukan laa nakal .. cuma aktif n ganazz ...
soo yg aku nak citer ni .. sebenarnya start dari seseorang yg add aku kat facebook ... haha ... saspen aku .. bila dia cakap dia cucu Pak Hassan ... so aku teringat jiran lama belah kiri umah aku ... cucu cucu dia lebih kurang macam aku je umo .. tapi aku ni pompuan . soo lelain lelaki je ramai ... soo ada sorang ni aku penah main ngan dia masa kekecik dulu ... kalau tak main roundes .. main badminton .. main getah ... sampai laa main bakar padang depan umah aku dulu ... hahahah .... (serius .. terbakar satu padang masa tu) ...

soo ngan abg ni .. aku penah main kereta mainan ... dia duduk di hujung sana .. aku duk hujung sini ... get ready .. slide kereta kat dia .. n dia lak pass kereta tu balik kat aku ... hahaha ... tah cemana ... elok je dia dok tahan ngan muka n tangan kat tepi longkang ... aku pun ... slide kereta tu ..sampai kat abg tu .. alih alih... pap .... kenaaaa ... sekali patah daaa gigi arnab dia kat depan sebatang (sebijik macam dalam gambar tu .) .... separuh je tinggal ... patah gigi akuuuuuuu ..........  (dia jerit) ... hahahah .. aku tak ingat ape jadi lepas tu ... tapi ... bebetul .. aku mintak maaf Abg Zul ... tak sengaja ....

tadi aku cerita kat geng sarapan pagi ... alih alih jiran aku cakap ...  
Jiran sebelah : Akak .. cemana kalo tetiba dia ajak akak kawen ?? sbb dia kata .. takde orang nak kat dia sbb gigi dia macam tu ....
aku : alamak ..... (aku rasa macam dia dah repair gigi tu..) heheheh ... speechless ...no idea at all ...
...........................................
ape pun .. aku mintak maaf yer Abg Zul  ... tak sengaja ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

syahira ariff berkata...

ngeeeee
hahaha
sweetnyer
sian kat si Amie tue!
sbb gigi arnab selalunya comel
so kesian giler kat dia bila dah hilang aset penting dia tue
jijah x bgi can ker kalau dia nak masuk line?ehehehe


dear jijah,
komentla new entri saya
heee~
=D

JijahJambu@Jj berkata...

heheh yg rongak nye abg zul .. bukan akak jijah@Amie :D

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky