keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 14 Mei 2010

Bagus sangat ke???

 Ooo yeah .. ini adalah pandangan jijah semata ok ..
ada la sorang ummat ni ... kekadang aku rasa macam dia perasan dia bagus sangat ... ape ape salah orang . semua dia nampak ... padahal diri sendiri sama gak kong kali kong ...
semenjak dua menjak dia dah kena tukar kad merah ni .. dia pun dah jadi angin semacam ... tiap kali dia lewat .. mesti nak call syarikat kenderaan tu .. buat laporan macam macam ..komplen itu ini . (aku rasa ada entry bab ni sblm ni ... bab membebel tu ... ummat tu la) kekadang aku rasa tak munasabah .. memang laa aku tak rasa ape dia rasa .. tapi jgn laa melampau sangat ...
aritu dia komplen pakcik bawak bas slow sangat ... udah dapat driver baru .. dia komplen lagi ... kata orang tu tak tau jalan la sesat laaa  ... iskk ... dia ingat orang ni semua tau jalan ke?? ... manusia .. memang laaa ada kekurangan ... susah gak kalo ramai laa manusia macam dia ni ...
kekadang lancang je rasa mulut nak sound dia sikit ... tapi kalo aku sound dia .. aku rasa aku pun sama macam dia aahh ... hehehe .. tapi takpe .. sabar lagi ... kalau dah melampau sangat .. aku tau ape yg aku harus lakukan ... at least biar dia nampak sikit ... ape yg dia cakap tu .. seolah macam dia meludah ke langit ... kena balik kat muka sendiri ... mmm ...

gambo dari MR Goo-gle ok

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

sekamar rindu berkata...

salam...kak,


ada juga segelintir yg mcm gitu..
lakukan apa saja untuk memburuk2kan orang lain..sedangkan diri sendiri masih belum sempurna...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky