keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 26 Mei 2010

Bikin Orang Berbulu jer ..........

 hahaha ... tah la ekk .. aku kalo dia suruh ape ape je .. aku rasa berbulu jerr (selebatnyer.. hahaha) ...
rasa bengang n nyampah pun ada sikit laaa ......
sbbnye ape menda yg dia tanya tu .. semua part dia ... huuuuu kalo keje semua nak sub kontrak jer ekk ...
kalo dia kasik separuh gaji dia yg beribu makan tak abis tu kat aku .. rela la jugak aku buat ... hahaha ...

hobi dia ???
asyik bertanya part orang je ... Itu dah buat ke ?? ini kena buat ... nanti buat menda alah ni laaa .. memacam agi laa arahan dia ....

hisssss ....
keje sendiri ada pernah dia tengok ke ??? ape hasil dia selama ni ?? ape kerja dia dah buat ?? .. ada jalan n tip top macam dia arahkan orang ke ???

muahahahaha ... aku tak suka ....
cakap tak serupa bikin .... BOLEH BLAAAAAAAAAA ....

muahahahahah ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

rATu kEBaYA berkata...

sabar ye.. saya pun selalu gak berbulu... sampai dah tak mau dah bulu tu nak tumbuh.... hehehe

alfa juliet berkata...

awat ni..marah kat sapa dek non

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky