keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 21 Mei 2010

citer pompuan jer ... 18sx

 heheh ... tadi dok sembang ngan kawan masa makan tengahari ... soo kuar laa citer bab 1st time beli baju kecik n suar kecik ... ada yg 1st beli kat pasar malam laa .. mak belikan laa .. memacam aa ... aku pun sama gak ...
ya allah .. malu nye masa memula nak membeli pakaian tersebut ... biasa memang mak yg beli kan ... tapi bila dah masuk sekolah menengah .. kena laa beli sendiri ...
soo 1st try aku kat pasar malam Kepong .. bebetul depan sekolah aku dulu .. pasar malam dia beso gak la .. soo sampai di destinasi ... aku dok perati@nengok laa menda alah tu ... (dalam hati ... cemana laa aku nak beli menda alah ni .. tak reti aaaa) .. sekali datang taukey kedai dia daa .. kalo pompuan leh tahan lagi laaaa ... tapi ni LELAKI ... humang aii .. rasa hijau biru muka aku kejap ... dah tu dia datang kat aku n automatik lak kedua belah tangan dia tu cekup kat dua bukit tuuu n cakap
tauke : YEE DIK .. NAK BELI APE ??... huuuuuuuuuu ......
terus aku cakap : TAKDE APE-APE ..SAJA TENGOK JERR .... trosss blaaaaaaaa .... tak jadi beli .. haha ..

kali ke berapa entahh .... (dah biasa beli laaa )
kali ni kat Ampang Park ... kedai kat atas tu .. ape nama tah .. now aku tak tau ada lagi ke tidak ...
aku ngan kengkawan ... hari gaji .. kuar laa jenjalan cari ape yg patut buat stock .. kebetulan lalu situ n singgah ... soo aku rasa macam nak tambah koleksi jer ... soo tengah dok belek ... sekali nyonya ni datang

nyonya : CALI APA ???
aku : ... saya mau seluar yg tepi ada getah punya ....
cina ni tunjuk yg besar nye .. sesuwai laa ngan aku ... then cakap : ini la lu punya size ...
aku : tak mau laa .. tak best laa ...
cina : HAI YAAAA ... OK LA INI .. APA LU MAU CARI KECIK KECIK NAMPAK BULU PUNYA KAAAAA ??
aku : .. cisssssssss .. sabo je aku nyonya ni .... tros aku gegelak ngan kengkawan aku n blaaa dari kedai tu ... hampess aaa ...

.......................
p/s : takyah letak gambo ahh .. sendiri tau

~ It'S OnLy Me ~


weeee

5 ulasan:

hans berkata...

dah terbaca dah sis
macam mana ni
ni 18sx kan?
hohohoho

eynda berkata...

Hahahaha....macam2 pengalaman kan...eynda suka beli kat supermarket/hypermarket...pas tu nak bayar gigih cari kaunter yg cashiernyer perempuan...malu jugak la :-p

JijahJambu@Jj berkata...

hans ... takpe kalo tak sengaja .. heheh

JijahJambu@Jj berkata...

eynda ... skang dah tak kesah sangat .. termasuk laa beli roti kering tuu... slamber badak jerr

azhariahzuber berkata...

ala kalau sales dia laki bukannya dia jumpa kita dah..hehehe

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky