keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 28 Mei 2010

CUTI ...

 Cuti hari ni .... fuuuh ... ape lagi ... bangun lewat adalah misi nombor satu ... tapi ..... baru jam 7.45 dah segar bugar biji mata ... udah nye aku duk ber CROSSTITCH atas katil laa .. nak tido balik ... takut pening kepala jadinya .... heee tak sabar nak siapkan crosstitch ni .... tapi kalo si syatrah asyik mengacau je .. hahaha gamaknye asyik bukak n buat balik lerr ... bila aku mengira ... dia pun kira jugak petak petak tu ... hahaha ...sekarang ni dia suka ikut ape orang buat .... & suka menggigit aku ... hadehh ..sabo jerr

soo esok ada kenduri kawen kawan studi ... Tahniah buat Zila dan Pasangan .. semoga dia berbahagia selalu ..
dimurahkan rezeki n cepat dapat baby ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

fitri hussin berkata...

Salam... Buat crosstich gambar apa? Adik aku pun buat crosstich. Mak mertua dia pro buat crosstich.

hans berkata...

pendek bebenor entry kali nih

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky