keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 23 Mei 2010

Dinner Nite

 cantik gak tempat ni ... Permaisuri Resort PD .. this year family day n dinner anugerah dibuat di PD ... katanya tempat ni mahal .. memang laa sbb tempat baru bukak ... semuanya masih baru n cantik ...

soo aku tiba kat sana dalam jam 7.00 ptg... dinner start jam 9 .. alahai .. puas laa nak menunggu .. nak lepak bilik kawan ... rasa macam mengacau la pulak nanti ... orang tak ajak .. aku lak lelebih .. oh noo ... bukan cara aku tu ... sooo lepak kat luar je .. area lobby n ada juga pangkin mengadap ke laut ... huuu sungguh nyamann ...

sooo dalam aku dok rehat kat pangkin ... wehhhhh .. ada WIFI ... huuuuuuuu ... bersiaran la kejap dari HP ku .. tu pun kejap je .. lepas tu connection lost ... then not available dah ... halamak .. ngape laa hotel secanggih ni tak kasik wi-fi free?? ... huh ... 
ape pun .. masih sempat tuk snap gambo ... hehehhe

sooo ... lepas selesaikan ape yg patut .. kami n the geng yg naik bas dari opis ... terjah laa masuk dewan ... hahaha kira tetamu terawal masuk dewan laa ... usher semua takdak agi ... n malam tu memang laaa free sitting .... lom ape ape meja aku ni dah mula mintak air laa .. air kosong laa .. huuuh .. sabo jer ...
dah tu .. bau makanan dia .. hulamakk .. rasa menggigil usus kelaparan koo ..


sooo lepas itu kami di beri nombor cabutan bertuah .... soo my number is 66 ... halamak ... suweh tull ... ada ke patut .. geng semeja n se bas aku ni .. siap mintak semua nombor n then dia cakap .. mintak mintak laa semua nombor tak naik ... naik nombor aku jer .... CHOIIIIIIIIII.... talak guna punya olang ... orang patutnye doa laaa yg baik baik jer ... hape daaa ...


 whoaaaaaaaaaaa ... jumpe lak rakan seperjuangan masa di Sabah ... Kak Rose ... happy ... snap lagi gamboo ...

oo yeah ... ada gak jumpe X bos ... sadis loo .. walau dia turun banyak kali dag kat ibu pejabat ni .. tak berpeluang bersua muka ngan dia ... heeee bosa nye akuu ... sib baik dorang nampak muke gak .. heheh




seperti yg di tetapkan .. geng VVIP masuk jam 9 .... nyanyi negaraku ... baca doa ... tadaaaaaaaaa ... masa makannn ........ ada sayur campur ..  ayam masak rendang (macam rendang laa ..aku pun tak tau ape lauk ni) .. sup jagung .. udang butter ... daging masak kari n KETAM (halamak .. cabaran weh nak makan ketam ni ... ape daa kasik ketamm masa dinner) ...

hahaha sepanjang masa makan ... adoi makk .. dah macam orang berperang daa ... keletung kelentang .bunyi pinggan mangkuk n sudu bertingkah ... huhuuu maluu maluu ... .. siap ada yg aku nampak tertumpah air ape semua .... meja aku jgn citer aaa dah macam orang berperang beb.... serbuuuuuuuuuuu ... semua cedok lauk dari semua arah lak tu ... hahaha .. i dont like this .. automatik aku rasa kenyang ... sbb makan macam berebut je aku rasa ... what to do ... hantam je ...



actually ada benda yg aku ternampak n membuatkan aku rasa geli geleman + LOYA nak termuntah ... yearhk .. even masa aku dok type entry ni pun aku still rasa nak muntah .... yearhkkkkkk pengotorrrrrrrrr ..... (next entry aku citer ok)


sebagai tanda mata dari unit kami ... aku di panggil tuk menyerahkan tanda mata tu ... sbbnye bos bos aku takde .. soo aku gak la dengan gabra nye naik ke pentas n sampaikan tanda mata tu ... (3rd bos) muahahaha ... pahsannn ... wekkkkkkkk ... (tuk diri sendiri) ... huuuu masa last sblm balik .. jiran depan aku siap datang n cakap .... BAU KEDAIIII .... then dia tunduk bawah nengok kasut ... cesss sempat agi dia perati kasut baru aku ... hahaha ...  sabo jer .. memang cekap sungguh dia ...


sooo balik masa tu dah jam 10.30 mlm naik bas .. tah tunggu pindah barang ape semua .... aku rasa jam 11 baru gerak ... 12.30 baru sampai opis ... then naik opis pi tandas jap ngan adik aku ... then aku drive ... sampai bebetul depan umah ... masa nak bukak pagar ... walawehhhhhhhhhh .... kete takleh masuk gear .. ape ke hal ??? mujur laa sampai umah baru takleh masuk gear .. buat nye kat tengah ladang kelapa sawit tadi ??? ape citer ...?? huuuuuu ... tak dapat di bayangkan ...

soo sampai umah dalam jam 1.30 pagi ... rabak mata aku .. tapi sempat agi ber online n sms ngan seseorang ... gilo ko apo jijah ni ??

~ It'S OnLy Me ~



weeee

1 ulasan:

Hantu Kak Limah berkata...

cantik tempat tu..tp kalau sponsor mmng nak sangt pegi..hehehe..kalu bajet snderi,alamat kt tlk.kmg je ler..hehhe

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky