keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 12 Mei 2010

guppy ku ...

 hmmm ... balik dari Kelantan ... sampai umah je .. rupanya ada orang pasang kipas .. soo akuarium aku ada kat luar .... memula tak perasan ... tapi sebab bila aku ngintai .. guppy aku ada seko jer .. aik ... dah la ada sepasang jer .... yg comel dah takde ... wawawaaaa ...sadis
petang semalam .. masa nak letak kasut .. aku ngintai lagi akua tu .... isk .. cian lak tak pasang udara tu ... sooo ... ngintai punye ngintai ... lahaiii ... ada anak ikan ...
yahuuuuuuuuu ..... ikan aku dah bertelo .... nampak ada 2 eko anak dia .. kecit je ... comel ...
agaknye mesti yg jantan tu dah mati gak nye kan .. sbb biasanya bapak ikan akan makan anak ikan :-? ... ye ke ? ape pun harapnye bertambah la ikan aku ... cian lak dah tinggal seko je yg beso ...
kang tak pepasal ada lak yg pi tangguk anak ikan kat longkang ... hahahah ... maklum laa .. nak tunjuk skill lama .. dedolu masa kekecik ... asal ada longkang ... siap laaa ... hehehe takde anak ikan ... berudu pun jadi ... hehehe ... keje aku la tuu .....

~ It'S OnLy Me ~

4 ulasan:

-fizA- berkata...

aku dulu pun masuk longkang gak. tangkap ikan kecik yang muncung panjang serupa todak. aku bangga. siap btau mak aku g aku tangkap anak todak. hahahaha.. ape daa~

Noor Azian Mohamad berkata...

wah...boleh nampak ikan guppy beranak yer?..ingtkan tak beranak...ehhe..saya pun bela ikan guppy gak...tapi tak beranak2

Jijahh @ f.k berkata...

hehehe fiza .. masa kekecik memang main tak ingat ape kan ... kalo pegi air terjun tu lagi laa .. sepanjng hari pun takpe kalau berendam sambil tangkap anak ikan tu haa ...heheh

Jijahh @ f.k berkata...

Azian ... jijah pun terkejut gak ikan tu bertelo ... dari banyak banyak eko tinggal sepasang tu je .. now harap anak ikan tu survive laa ..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky