keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 11 Mei 2010

Ibu oh Ibu ... 2


Ibu ...
Ibu oh ibu ...
kaulah ratu hatiku ...
bila rindu .. ku seru nama mu ibu ..
bila rindu .. ku peluk erat ibu ..
bila rindu ... ku cium pipi mu ibu 
bila raya ... ku mohon ampun dan maaf dari ibu
aku sayang ibu ...

bila merajuk ... aku cari ibu ...
masa gembira ... cecepat cari ibu ..
waktu sedih ... mengadu kat ibu ...
otak serabut pun ... aku akan cari ibu ..
susah dan senang .... hanya pada ibu aku mengadu ...

aku sayang ibu ...
segalanya akan ku berikan pada ibu ...
segalanya akan ku turut kehendak ibu ...
aku berjanji pada ibu ...
akan bahagiakan ibu selalu ...

ku harap tuhan berikan pada aku ..
kesempatan untuk membalas jasa ibu ..
kesihatan yang baik untuk menjaga ibu ...
rezeki yang baik untuk aku kongsi bersama ibu ...
ku berdoa pada tuhan .. kesihatan dan kesejahteraan buat ibu ..
hanya itu yang aku mampu ...
kasih ku pada ibu .. hingga ke akhir hayat ku ....

kak mie sayang ibu ..... X0X0X0

...........................................................
Amietz @ Jijah.fk
11052010/3.00pm
Putrajaya


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Insan Biasa berkata...

best kalau dapat bersama ibu ....

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky