keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 18 Mei 2010

I'm Back .... (part 3)

Sambung cerita.....

huu chalet ni memang aku suka sangat .. tapi kali ni kena bilik belakang daa... yg mengadap laut full ... tapi kat belakang pun .. still leh dengar deburan obak tauu ...

waduhhh ... tidur malam ku terganggu ... gara gara nyamuk .. sib baik laaa ada spray ... nah kauu ... 

heee tetiba lak terasa seramszz tido malam ... dah la sensowang .. teringat dia citer kes orang mati kat chalet tu ... whoaaaaa ... suruk kepala lam slimut ... tros padam ...

esok jam 8 dah bangkit mandi ... layan je citer ape ada kat TV ... katun katun semua aku nengok ... mana laa dia ni ...

destinasi hari ni .... Kemaman ... teman dia ... ada keje sket ... ok jerr ...

2 B continued again ... (ada keje)

~ It'S OnLy Me ~


weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky