keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 18 Mei 2010

I'm Back .... (part 4)

 sambung lagi .... (bila nak abis cerita daa... kerja belambak)

sooo destinasi pertama KEMAMAN ... memacam laa destinasi dia .. aku just follow ... tunggu lam kereta bila dia selesaikan urusan .. sooo .. disebabkan lambat .. kami kira BRUNCH je ... breakfast n lunch ... singgah laa di Kuala Kemaman (kalo tak salah aku la) .. kedai makan dia memang best .. tepi sungai bebetol .. leh nampak bot nelayan .. nampak sungai ... siap ada tempat duduk kerusi batu bawah pokok nangka lagi ... alamakk .. santai abess ..
tapi sebab nak ujan .. aku duk kat dalam bangunan laa .. kosi plastik meja plastik ... (orang bukan plastik OK!)
elok je dia cakap ... AMIE DUDUK LAA .. BIAR ABG AMBIK MAKANAN ... whoaaaaa suka .. suka takyah saket kepala nak pilih ape .. ni yg paling aku suka pasal dia ... hahah slalu manjakan aku ..n satu agi ... tentunya dia pilih makanan yg dia suka .. soo aku jenis tak kesah ... BEDAL JERRR ... serius .. dia selalu cenggini .. from the 1st day aku kenal dia ... tak penah lak dia suh aku order ke .. serve ke .. (TAK PERNAH) ... ahaks ... i like ...
soo ... 2-3 kali dia kuar masuk.. bawak kuar lauk .. semangkuk singgang ikan .. sepinggan ulam .. bawak lagi BUDU .. bawak ikan bakar + telo dadar  ... (aku ejas je kat meja) .... masa dia masuk agi .. aku oder air .. limau ais .. dia teh o ais limau .. alih alih makcik hantar nasik 3 PINGGAN ... humang aii .. (dalam pinggan dah banyak .. lagi ada satu pinggan tambah)  .. dalam kereta ... dia dah mention .. dia nak makan banyak arini .. hehehe ...
 sekali taukey kedai datang .... AIK ... NASIK ADO 3 .. OGHE 2 JAH .. KOO ADO 3 OGHE? ...
aku ngan selambe badak sengih jeee .. n cakap ... DUO JAH .. NASIK TAMBOH ...
HAHAHAH .... aku ngan taukeh gelak besoo ... (dalam ati .... sabo je taukey ni.. sempat agi nak nyakat aku)
bila aku citer kat abg .. dia gelak jer ... hahaha ... sabo je aku ...
time to eat ..... ulam memacam ada ... ulam raja .. pucuk ketereh @ gajus ... potai (dia je makan) ... pergh ... laku ulam, budu ngan ikan bakar je (aku suka bab menyiang tulang ikan nih) .. Abg makan je .. heheh bukan dengan dia aje ok! .. ngan ibu n sesiapa pun aku buat gitu ...
dah abis semua tinggal tulang .. nasik tinggal sikit je tuk aku tambah ... (selera sungguh dia makan .. tak penah aku nengok dia begitu selera makan sejak malam tadi ) .kalau masak .. abis licin macam ni dia makan ..pergh  .. puas ati ... (betol dak isteri-isteri di luar sana? ) hehehe rasa macam berbaloi bersusah payah masak ...
semua dah abis .. sekali aku cakap kat dia .. ABG ... IKAN SINGGANG ?? ... sekali dia jawab .. ABG TAK SUKA MAKAN IKAN .. NAK KUAH JER (sama sama cakap serentak .. heheeh kebetulan lak) ..
udahnye .. membazir lak .. aku jugak yg ngap .. cicah budu .. telan ........ abisssssss .... sroopp air .. abg gi bayar ... aik ... (nampak dia jinjing dessert - SERIKAYA@SEKAYA ) ... huuu manissss ... abis gak .. heheh .. sooo ... dah kenyang .. sambung projek dia lagi ...
masa on the way balik ... dia cakap dia ngantuk ... hehehe ape lagi ...peluang tuk aku try bawak CRV auto .. hahaha ... siap dia leh cakap .. AMIE DAH BIASA BAWAK CRV KE? .
aku jawab ... TAK AH .. NI KALI KE DUA BAWAK KETE AUTO NI ... (tak menjawab soalan langsung) ..
ciannye .. lewat tido .. banyak keje ekk ... aku bawak laa sampai ke chalet aku ... then bye bye .. rehat le dulu kalo ye pun .. penat .. lagipun ujan lebat la pulak .. musnah harapan nak memancing ngan dia .... huuu

2 B Continued .... last dahh ...

hahah .. dah kasi bosa bosa gamba dia ...

~ It'S OnLy Me ~


weeee

2 ulasan:

azhariahzuber berkata...

jijah len kali tempek gambar besar2..mesti menggiurkan

JijahJambu@Jj berkata...

heheh .. dah bosakan gambar dah ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky