keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 17 Mei 2010

I'm Back ..

 Salam n good nite all ... hmmm kalau ada yg perasan .. jijah tenggelam 2-3 hari ni ... kes nye ?? hmm .. kuantan memanggil manggil daku ... hehehe ...
akhirnya .. sampai juga jijah ke Kuantan ... kerja gila betol ... 9.40 pagi hari Sabtu .. dia call ... n mintak Jijah g Kuantan hari tu gak ... dia akan tunggu di stesen bas nanti .. wahhh .. ape kes ? Jumaat tu dia kata kansel .. then sabtu pagi ... suh datang gak ... wawawaaa ... kelamkabut aku jadinya ... cecepat bangun mandi ... (dah bangun subuh tu ... tapi lepas tu sambung peluk lagi bantal golek ... dah lama sehh takde peluang bangun lewat) then ...siap packing ape semua .. turun bawah sidai baju yg dah di mesen ... tunggu Pak Lah balik rumah sbb dia sekolah hari Sabtu tu ...
ingat nak suh dia hantar kat stesen ERL Putrajaya je .. tapi Pak Lah hantar sampai Pekeliling .. aku suh di tunggu n terus g beli tiket ... macam tau tau jerr ... bas 3.30 sedang menanti .. masa tu dah jam 3.40  petang .. syukur .. lepas beli tiket .. aku pun halo kat pak lah .. say thanks n terus naik bas .... hello sepatah kat dia ...
wah .. bas tu macam laju jer ... heheh aku lak tido bagai nak rak dalam bas .. ngantok siott ... sesedar je dah kat Gambang .. elok sangat aaa ....
aku helo sekali lagi kat dia ... n dia lak dari opis katanya .. huik .. tak balik opis agi .. sabo jer laa .. elok je aku sampai stesen bas dalam 15minit dia pun sampai ... elok sangat aa ... aku rasa macam separuh nak pitam je rasa ....
bersambung .............

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky