keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 8 Mei 2010

Jijah@kampung

hehe .. At last ... sampai juga jijah di kampung .... ingat nak balik Khamis ... tapi kodok lak meragam .. udahnye ... Jumaat pepagi lagi jam 6.15 jijah gerak dari Banting ke Putrajaya ... Ambik kawan .. then terus balik ke Kelantan ... singgah jap dalam 20 minit kat Gua Musang .... jam 3 > < sampai laa kat umah .... yg ada ... Ibu n 2 anak buah ku .... hehehe tengah sedap melayan katun di Astro ... wah wahhh ... skang dah nak duk ngan nenek nye ekk .. soo takde laa berkepit ngan daddy n mama nye ...
cuaca kat sini ... mak aiii .. super Hot .... siang malam pagi petang aku berpeluh ni .... dah macam duk lam bilik sauna je aku rasa ... semalam sempat lagi jenjalan kat pasar malam Bachok ... hahaha .. lom ape ape lagi dah mula membeli memacam lagi ni sambar sepasang kasut berharga RM 18 .. huuu sila jangan jelesss ... chun abeshhh .... nanti aku upload kemudian gambar nye ... brokband ni biasa aaa .. lembab macam siput ... tapi nasib baik leh pakai la kiranya ... hehehe ... syukur leee sbb ada ...
ok ah ... nak pe ambik mak aku dari sekolah .... cau cin cauuu ... have a good weekend ... daaaa...
~ It'S OnLy Me ~ weeee

3 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

kim salam mak nyek..cakap dengan mak..kepok lekor barang 4-5 batang..hehehehhehehe....

syahira ariff berkata...

laaaa
jijah ore klate rupernyer
marilaa jale dumoh kawe kat kb
dekat jah nga bachok
setengah jam
hhehehhee
=]

Insan Biasa berkata...

best best kat kg ....

hihi .. ada pic pasaraya pantai timur tak ???

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky