keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 24 Mei 2010

Kuku ..(AWAS - entry yg akan memualkan usus muu ..)

 mmm kalau cakap pasal kuku .. memacam cerita boleh dengar .. tapi aku ada cerita pasal kuku ...

ada yg suka kuku pendek ..
ada yg suka kuku panjang ...
ada yang suka gigit kuku ...
tak kurang juga yg suka asah kuku ...

ada kuku macam cawan ..
ada juga seperti gelas ..

putih bersih memang menawan  ...
kena la jaga ... tak boleh malas ...

tapi itu aku tak kesah lagi ..
yang aku nak cerita ..kesah malam dinner tadi
humang aii memang laa aku geli ...
mana tak nye .. warna hitam .. penuh daki ...

udah le panjang .. serupe pontiii ...
panjang dan hitam .. kanan dan kiri ..
belum cerita pun aku dah rasa geli ...
cemana dia leh selamber lagii ??...

dah tua ... bukan bebudak lagi  ..
nak kata gila ?? sioman lagii ...
takkan laa tak tau jaga diri  ...
benda biasa .. semua pun tau kebersihan diri ..

udah le panjang .... penuh daki ...
bukan kuning .. hitam berdaki ...
agaknye dia memang tak peduli ..
buruk perangai ...sbb tu le jadi rope cenggini ...

makan semeja .. berdepan lagi ...
wa nampak lu ... kepala ke kaki ..
makan ketam ... siap jilat jari ...

sungguh tak tahan ... geliii ... gelii ...

penin kepala ... rasa nak muntah lagii ...
bila nengok dia .. tak ingat diri ...
honggeh ketam pegang ngan jarii  ..
nyam nyam siap tambah lagi ..

ape la nasib aku malam ni ...
duk semeja ngan orang cenggini ...
perut lapar .. terus takde selera lagi ...
bila tengok dia jilat jari ...
nyam nyamm ....macam iklan kentaki ...

aduh makk ... rasa nak lari ...
tak sanggup tengok dia nye jari ...
aku rasa nak muntah .. jam jam nii ...
help me please... sombody ...

lagi teruk masa tambah lagi ...
jari berminyak ape dia peduli ..
pegang sudu bukan ngan tangan kiri ...
wahh .. dah macam makan kat umah sendiri ...
hantam kromo .. ape peduliii ..

memang spoil makan malam ini ...
sbb aku memang penggeli ...
aku tak tau lee yg lain lain lagi ...
perasan ke tidak pasal mamat ni ...

tak penah lagi sepanjang hayat ni ..
jumpe orang rope cenggini ..
mintak le jangan terkena lagi ...
ya ammpunn ... aku gelii ...

tu je le  aku nak cerita ...
tak larat nak mengarang ... dah rasa loya ...
terbayang bayang di anak mata ...
sudah dulu bab ni lah ya ...

tak payah laa nak membela ...
simpan panjang pun bukan ada guna ...
takat korek timah ... cotton but kan ada ...
heheh sabo je lerr ...

kuku panjang tak elok sebenonya ...
sbb setan suka duk celah kuku tu yer ..
tugas dia dok hasut rumah tangga ...
tu yg kacau bilau jadi nyer ...

kebersihan diri kena la jaga ...
satu badan .. bukan kuku aje ..
bio lah bersih .. nampak cantik aje ..
baru la sedap mata memandangnye ...

tu je laa aku nak cerita ..
yg lain korang pikir aje le ..
yang mana bagus .. boleh la guna ...
yang tak elok ... renti kan lerr ..

dah abis dah cerita ceritu ..
skang dah jam 1.30 pagi you ...
mata aku dah naik kuyuu ...
bye bye ... tata titi tutuu .. ..



~ It'S OnLy Me ~ weeee

7 ulasan:

sisdee berkata...

huhuhu..tak snggup nk bdepan org camtu :(

confirm terus cuci tangan n blah le :(

Amieynna Amin berkata...

adeh.. baca je dah geli..
kalau tgk mesti xleh mkn..
saya pun penggeli..
kalau tgk mesti terbayang bayang..

Jijahh @ f.k berkata...

sis ... until now ... teringat je pasal tu .. perut menggelodak nak terkeluar muntah ijau je rasanya ...

Jijahh @ f.k berkata...

Amieynna ... Jijah pun ... hilang selera terus ...

dayna berkata...

halamak! dah tau kuku tu hitam berdaki nape jilat plak...ehhh! gli den...mayb x prasan kot.

Jijahh @ f.k berkata...

isk ... rasanya tak mungkin la Dyna .. kite mesti perasan nye kuku kita cemana rope kan ?? yearkh .. tadi pagi nampak dia lagi .. tros kepala penin loya wehh ..

matahatijiwa berkata...

Geli pulak tekak ni baca u all's nye entri..mamat tu mmg @*_(*%@3##%!!..sapolah yg dpt mamat tu mmg ler.........

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky