keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 19 Mei 2010

Tak faham aku ....

Tak faham aku .... 

pernah ke dia ikhlas?
kekadang aku pun tak tahu ..
depan nampak baik ...
belakang?? mengata kita balik ...

bila berkawan .. nampak ikhlas sangat ..
tapi kat belakang ... menyengat nyengat ...
semuanya nampak perfect bangat ..
tapi hakikat ... buruk lee sesangat ...

setakat ni aku buat tak tau jer ...
sbb malas nak layan perangai dier ...
aku pun banyak lagi nak buat kejer ..
daripada layan perangai dier ..

tapi skang ni dah melampau lampau ..
sampai aku dah naik risau ..
otak serabut .. kacau bilau ..
kacau ... kacau ..

bukan benci .. tapi sakit hati ..
bila di kata itu ini ..
padahal dia lagi le keji ...
tak nampak pulak salah sendiri ..

tu la dia hidung tinggi ...
sudah di awan .. tak pandang bumi ..
perasan bagus ... eksyen lagi ..
kekonon hebat .. berani mati ...

tak heran aku ..perangai macam dia ni ...
cakap je bagus ... cerita itu ini ..
buat ape bangga diri..
kalo orang lain semua benci ..
bahagia ke dia kalo cenggini??

Tuhan tu satu ..
esok lusa kena la balasan tu ...
jangan laa aku jadi macam tu ..
perangai buruk serupa hantu ...
tak rela aku ...

~ It'S OnLy Me ~


weeee

9 ulasan:

Mohd Adziim berkata...

Jadi bila berkawan xpyh siyes2..kwn gitu2 je kot.

Mohd Adziim berkata...

Jadi bila berkawan xpyh siyes2..kwn gitu2 je kot.

Amieynna Amin berkata...

cool sungguh sajak kamu..
sabar je la..
dah adat..
ama hitam..
hati lain2..

Jijahh @ f.k berkata...

tu la pasal ... kekadang malas nak layan .. tapi tak profesional lak kalo cenggitu kan ?? dah serupa macam dia daa ..

Insan Biasa berkata...

baik punya .....

Yunus Badawi berkata...

Salam kenal. Singgah sini dari blog LiNda.

Sedap sajak tu.

eynda berkata...

Pandai buat sajak :-)

E.d.Y berkata...

ada bakat buat sajak la..teruskan usaha..hehe

Jijahh @ f.k berkata...

hehehe saja suka suka .. takde kaitan dgn yg hidup atau mati .. tapi kalo terasa ... sape suh makan cili ... muahahaha

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky