keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 11 Mei 2010

zorro ....


terkejut juga bila dengar ibu cakap ... zorro balik rumah ...
rindunye pada zorro ...
gebu .. manja .. comel ... garang ....
kata ibu .. ada yg membelanya  ... pasti kat kawasan perumahan tu juga ...
kata ibu .. zorro bersih dan gebu .. sesekali terlepas .. pasti dia balik ke rumah ...
emmm ..dulu ... aku selalu pesan pada zorro sebelum balik kl ...
aku akan cakap ....
zorro jangan nakal ... jaga rumah ... jaga ibu ok ....
tunggu aku balik ... nanti dia akan mengiau ... (macam paham je ape aku cakap kat dia tu)
lamanya tak peluk zorro ...



~ It'S OnLy Me ~


weeee

4 ulasan:

E.d.Y berkata...

zorro??wah..nama taknak kalah tu..hehe

Jijahh @ f.k berkata...

haha .. nama dia zorro sebab mata dia macam mask dalam cerita zorro tu .. then kaki dia semua pakai stokin .. sbb kaler putih .. heheh ...

Insan Biasa berkata...

saya suka kucing ...

Insan Biasa berkata...

saya suka kucing ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky