keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 29 Jun 2010

berat dugaan mu ...

berat dugaan mu tuhan ku ...
tiap kali aku mencuba ...
pasti ada sesuatu ...
yang merobek robek jiwa ku ...
mencarik carik hati ku ..

puas aku bersabar ..
puas aku berdoa ..
puas aku menanti ..
yang hadir ...
tetap me mamah lumat hatiku ini ...

ampuni aku atas dosa-dosa ku ...
ampuni aku atas kealpaan aku ...
 jgn lah kau duga hati ku ini berkali kali ..
tak mampu aku mengubatinya ...

tak tahu apa yang aku cari ...
entah apa yang aku nanti ...
tak pasti ...
serba serbi ....serba tak kena ...
...................................................................
betul lah kata orang ....
setiap luka itu meninggalkan kesan di hati ...
walaupun sembuh ... tapi kesannya tak mungkin hilang . ....

kalau korang masih ingat mimpi yg aku ceritakan dulu .... kadang kadang terasa seperti sesuatu mengikuti ... terasa sesuatu yg menghalangi ...terasa sesuatu yg aneh .... seakan menyentuh bahu aku ...

entah kebetulan atau kenyataan yg tak nampak di mata ... tapi aku dapat merasainya ...
mungkin juga kebetulan ... bila saja aku rapat dengan seseorang ... pasti ada yg terjadi ..

hari ni aku kena marah lagi dengan dia ... yg semalam pun masih berbekas ... tambah lagi dengan hari ni ... silapnya sikit jer ... memasing keras kepala ... dia dengan ego dia ... aku dengan ego aku ... takpe lahh biar aje aku mengalah ... biar lah salah itu di letakkan di bahu aku ... takpe .. aku terima ..

dalam masa masa serabut macam ni ... cepat aje perasaan amarah aku memuncak ... cepat je aku nak melenting n merajuk ... cepat aje aku menangis .. tak suka kalau aku kena lalui perasaan macam ni .... dugaan oh dugaan ...
.........................................................
haruu ... jenjalan lam sesawang sendiri .. rupanya satu entry ni aku tak publish .. huuuu .. ni kes berat ni ... gado gado kucing ... majuk majuk terus .. .. jijah .. jijah .. memacam ko nih ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Cik Akma berkata...

same here. :((

hazeleyed lady berkata...

Ass-Salam Amietza@jijahh

Dari pandangan mata sis...tergambar sis is somebody fun to be with...
Apa pun masalah yang melanda fikiran...hanya satu yang dapat meredakan iaitu kita menadu kepadaNya...Allah.
Dia maha mengetahui...dia Mendengar.
Semuga sis tabah dan tenang...InsyaAllah.

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky