keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 7 Jun 2010

betol ke?....xxy nye entry

tetiba teringat aaa.. Sori ek kalo enty ni semacam jerr... Jgn fikir bebukan k. Cuma aku ada soalan yg berlegar dlm fikiran jer...

ada laaa org penah ckap kat jijah dulu... Kalo kite mimpi ehemmm for the 1st time tuu... Tu adalah bayangan future husband kite... Ye ke? Atau depa ni saja nak gebang jer??

Ada sesape tau? Ya ampunn kalo salah cakap sehh.. Ada laa kes nye. Dah dapat jawapan baru leh citer part seterusnya.....

~ It'S OnLy Me ~ weeee

2 ulasan:

LiNda berkata...

owhh.. yea ke ?
first time dengar .

ermmm... dulu takde lah pulak . hee

Jijahh @ f.k berkata...

heheh ... jijah pun tak tau aa linda .. tu yg tanya ni ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky