keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 29 Jun 2010

Dinner ...

 Alhamdulillah .. kenyang sehh ... syukur dengan nikmatnya .... tadi masa balik .. sempat lagi jijah singgah pasar malam Dengkel .. tak tau ape nak mam malam ..sooo better i stop n buy something for my usus lorrr ... hehehe

macam biasa .. jijah akan tuju nun di hujung pasar malam ... beli char kweh yang pepanas dan garing ... fuhh ... sodapp ... then ingat nak balik terus ... tapiii ... teringat lak .. arini ape je aku makan ?? isk ... teringat nasik kerabu gerai kat barisan tengah Oghe kelate tuuu ... sedap gak dia nye nasik kerabu ....
sooo ... nasik kerabu .... ayam percik seketul ngan solok lada sebutir ... fuh ... ngammm ...
seperti yg di jangka .. memang superb nasik dia ... sedap sbb dia buat tumis budu tu ... fuhhh .. yg adik manis tukang bungkus nasik pun .. tak lokek ... banyak betol dia bubuh nasik kat aku ... biasa kalo aku main jual jual ngan ibu ... mesti tu yg harga RM1.50sen tu  ... 2 senduk ... isk .. tambah kerabu ... tambah sayur n lauk tadi .. mak aiii ... kenyang gilooo ... tersandar jap kekenyangan bak ulau sawa ... hehehe ...

soo sesape yg nak char kweh... nasik kerabu n ayam percik yg best ... datang la beramai ramai ke pasar malam Dengkel OK .. gerenti puas hati ... cewahhhhh
gambar macam biasa .. pinjam kat pakcik Google ... tak kuasa nak ambik gambo nasik bungkuih ... heheheh

sooo .. korang dah mam ke ??



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

wawa syaida berkata...

dah mamam laksa penang tadi cik jijah oiiii +____+

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky