keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 2 Jun 2010

ENTRY NEGATIF ..... AKU BENGANG ....



fuhhhhhhh .... memang pagi ni aku rasa aku berasap sangat (panas terbakar hangusssssss)  ... kepanasan sbb takde aircond pun yer ... kepanasan sbb panas hati pun adaaaa ....

kesahnye cenggini ... last week kan ada aku cerita pasal Family Day kitorang .. sooo sape yg nak ikut must pay RM laaa ... ok lah ... sooo the day i pay the money .... the same day in the evening aku cansel semula  ... ada la sebab musababnye ... soo .. that day dia kata akan pulangkan duit aku ESOK ... ok laa .. aku tak kesah lagi ..

malam dinner .. aku duduk sebelah minah tu kejap dekat kaunter pendaftaran saja berehat laa kejap... soo dia ulang balik ... duit nanti dulu ek ... lepas hari keluarga ... OK FINE ....

soo semalam aku baru teringat ... soo aku call laa .. remind her again .. memang aku bebetul lupa .. soo dia kata esok la pepagi naik kat tempat akak .. sbb nak balik dah ....
OK TAKPE LAHHHHHH ..... ...

baru tadi aku naik (jam11.00) .... aku pegi kat tempat dia .... elok kasik salam ...
then aku pandang dia .. dia pandang aku macam takde ape ape berlaku n seolah macam tau tau ape ape ..
... then cakap ....

minah sengal : YERRR ?? nak ape ?? ... 
aku : BZ KER ??? 
minah sengal : BZ la jugakkk ... kenape ek?? ... (aik .. ingat ko sorang je ke BZ??)
aku cakap balik > yANG SEMALAM CALL TUU ....
minah sengal : ... owh ... encik (mr x) cakap .. tak boleh pulangkan duit tu... sbb dah block bilik kat tempat tu .. tapi kami akan beri souvenir yang semua orang dapat masa family day tu ....
 aku (dalam hati)  S.I.A.L.L.L.L aaaaaa minah ni .... 

2-3 minggu ni aku dengar ayat yg sama  ..alih alih arini cakap lain lak ... sooo aku naik mengadap dia tadi macam raja raja just to hear this bullshit crap????????? ... panas atiiiiiii ..... ape bagus sangat ke ko sampai tak boleh cakap je dalam talifon ???
bangsat la namanya tu ......... buang masa aku jer ................. agaknye kalo aku tak pegi tanya dia .. sampai sudah aku tak tau agaknye ... bayar beratus setahun .. macam ni jadinya??? ...

huh ... orang lain leh aaa gebang .. aku pun penah jadi SU kelab .. pernah handle family day kat hotel dulu OK!! ... soo takyah la kasik alasan bangsat macam tu ... takkan u book bilik for free kalo takde orang ?? lagipun bilik tu SHARING ok!!!! ... memang semua dah di uruskan .. tapi atas perbincangan ngan orang hotel tu ... mesti ada perkiraan semula .. mesti ada final amount ....

oo yeah .. souvenir ko tu sama ke amount ngan RM yg orang dah bayar tu?? takat > < jer ... baik tak payahhhh .... tak semua orang nak sangat souvenir tu OK !!! .... (huuuuuuuuuuu panasssss panasssssssss)

aku panas ati sbb rasa tertipu macam ni ... kalo yer pun ... cakap aaa awal awal .. dari hari korang panggil mesyuarat untuk program ni .. cakap awal awal .... kalo dah bayar duit tak di pulangkan semula .. takde laa aku ternanti nanti dan akhirnya di tipu macam ni ... sial betul laaaaaaa ...
since when duit orang dah jadi macam duit ko sendiri pulak ??? sendiri buat keputusan ?? ...

HUH ,.................... BIKIN PANAS ATI SAJA ........... (sumpah memang aku tak akan halalkan) ...
sori takde .. ape pun takde tadi .... BAGUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ................

aku cecepat blaaaa ... sblm tersembur ayat ayat bengang ni .............. tak pepasal ada lak kena sawan khinzir kang ...

....................................................................................................

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .... dah lama aku tak bengang tahap dewa dewa macam ni .... tak pepasal kak nora kena sembur ngan aku FREE FREE .........
DUK JAUH JAUH KAK NORA .. AKU TENGAH PANAS HATI NIIIIIIII .....  (sbb dia dah tau ape orang tu akan cakap)....

yeah ... this is bad side of me ...  baran tak tertahan bila dah hilang kesabaran ........



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky