keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 4 Jun 2010

Happy day ....

Hari ni aku bangun dengan segar bugar ... alhamdulillah .... since Isnin aritu .. asal sedar je tengah malam .. sampai ke pagi aku tak dapat tidur balik .... tah merepek meraban ape otak aku berputar ligat ....

soo pagi ni dengan rasa happy pegi keje ... balik makan ... bertembung dia ... SPOIL ... mood tersasar sikit ... aku still tak cakap ape-ape ngan dia ... saja malas .... sbb nye dia rasa dia bagus sangat kan ? ..soo let her do what ever she like n i will do what i should do ... DONE ... aku rasa kalo aku keje separuh mati ke .. atau tak buat kerja ke .. sama je bagi dia .. so what ?? lagi kan aku buat kerja dia selama ni pun dia tak bernah berterima kasih .. siap mengaku ....YANG SAYA BUAT TUU .... ayat biasa dia la tu ... soo .. buat aah sendiri semua ... 

tadi tengah sedap mengunyah lempeng panas yang garing ... alih alih tergigit lidah ... ado laaa ... sape la yg mengata aku pepagi ni .... sampai skang ni still kebas kebas kat hujung lidah tu ....

hehehe ... hari ni hari jumaat .... karang rehat nak g kareoke kat bilik rehat lah ... orang pun tak ramai hari ni .. leh kasik lebat hujan kat luar sana nun ... heheheh

HAVE A GREAT DAY ALL ....
 

~ It'S OnLy Me ~


weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky