keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 28 Jun 2010

Jangan notty-notty tauu .... Part 3 (kelako nye part)

Sambungan .... Part 2

 soooo ... elok jer bas jalan ..... dia pun mula call balik dahhh ... hmphm ..... nasib aku laa telinga lintah ...
aku ni memang pelik sikit ... kalo lagu heavy yg rancak rancak macam off spring tu ... senang je buat aku tido ... tapi kalo dengar lagu yg mendayu dayu lemah segala urat saraf .. sampai pagi le dok terkebil kebil kat situ ...
kan tadi jijah dah cakap . suara dia memang laaa lembut ... manjaaa gitu ... hemph .. memang laa sampai sudah aku tak bley tidooo .... ok ok .. back to the storey ...

oo yeah ... masa pilot bas tu dah mula hon ... aweks sebelah aku ni dah naik .. soo dia call laa pakwe tu balik (aku rasa dia dah buat perjanjian laa ... kalo lelaki ni masuk top up je .. pompuan ni akan call dia .. sbb nye dia dok ulang je ayat pasal top up tu ... kang kalo abis i tak call dah ok ... hmmm ... soo ... dia pun macam berjanji nak pick up pompuan ni kat pekan G .... sooo ... dak pompuan ni pun pegi laa kat driver bas n cakap .....

awek : Pakcik ..... saya nak turun dekat G**B**G tauu ....
pilot bas : mm tau la kat G**B**G .. kat mana awak nak suh saya berenti ????
awek : alamak .. kat mana yerrr .... sambil buat muka blurrr (no idea) ... 

then dia pun jawab dengan konfident nya

awek : mmm kat mana mana yang sesuwai lah .....  sambil sengih memanja ngan pilot tu ....


(herk .. dalam hati aku jawab ... bia boto dak tino nih??)

 pilot : biar betul awak ni .... buatnye kang saya berentikan awak kat kubo cina baru awak tau ...... 

time nih ..pakcik driver ni gelakkan budak ni bebetul 
termasuk laa aku .. sekali sakit prot menahan gelak ... shes sooo naive


awek : gelak memalu ......  then cakap lagi ... mmmm kat mana ekkk
pilot : mmm kat shell tu ke ?? 
awek : ahhh .. boleh lahhh .. then terus blaa n duduk balik kat seat sebelah aku ....

owh ... dalam hati aku berkata kata sendiri .... hmmm .. jadi gak dak tino ni jumpe mamat tu ...
soooo aku berkira kira sendiri ... siapa sebenarnya kena guna ayat JANGAN NOTTY-NOTTY TAUU .. yang dia ungkapkan tadi .... hahaha ... manusia .. manusia ... semakin pelik ....

teringat abg penah citer kat aku dulu ...  isteri sahabat dia ada hubungan di rumah dorang bila laki dia keje di laut ..... yeah ... di tinggalkan berbulan bulan lamanya ... huuuu .... ada betulnya juga cakap dia ...
now aku dah lihat sendiri dengan mata aku .... husband di KL ... bini n anak anak di bandar K ... 3 jam je perjalanan .. dah macam macam cerita ada .... tu baru bini nye hal ... kalo lelaki .. aku tak mau komen laa ..

ape pun .. sendiri mau ingat laa kan ... tak semua manusia sama .... ape pun .. yg baik .. kita buat teladan ... yg buruk tuu ... toksah ler ......

soo sampai di lokasi ... pakwe dia dah sedia menanti dengan kereta proton saga lama berwarna biru ... kurus dan tinggi orangnya ..(laki dia lagi smart aku rasa ... tegap n smart)
hehehe cecepat dia pi angkut beg dak pompuan tu bawak masuk bonet kete ...

bas aku naik pun blaaa .... aku nengok pakcik driver tu toleh kepala nengok kereta tu n geleng kepala ...

huh ... dalam hati aku ... mesti pakcik ni dok dengar je ape dak ni borak .. sbbnye memang sepanjang jalan dia tak pasang pun radio ke .. cd lagu ke ape .. senyap sunyi jer ....

ok ... abis dah citer ni ... now dah boleh tido .. n tak perlu berteka teki lagi ape yg berlaku OK ...

Nite allz ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky