keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 9 Jun 2010

jika ada dia untuk kamu ...

Jika ada dia untuk kamu ....
ada juga aku peneman mu ...
pendengar mu ...
berbicara dengan mu ....

jika dia untuk kamu ....
ada juga kamu untuk aku ...
meneman sehari hari ku ...
sahabat ku ....
teman aku ....

jika dia untuk kamu ...
aku doakan dia berbahagia dengan kamu ...
kerana aku juga bahagia bila kamu berbahagia ...
selagi ada kamu dengan aku ...

aku dengan cara ku ...
kamu dengan kehidupan kamu ...
kita ... seperti biasa saja ...
ada kamu untuk aku ...
dan ada aku untuk kamu ...



~ It'S OnLy Me ~
 weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky