keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 24 Jun 2010

kaitan serabut otak dan makan ...

 hmmm ... bila aku serabut otak .. mula laaa aku rasa macam nakkan sesuatu ... kekadang aku nak air yg sesejuk giler yg membekukan otak .... atau aku mahukan ice-cream coklat ... kekadang aku nak minum sirap kenduri kawen .... mmm... last time aku nak sangat makan kek kopi (lom tertunai lagi) ...
tapi skang ni .. aku rasa macam nak sangat sangat sangatnyeeeer ...makan buah-buahan potong n jeruk jeruk yg jual kat Alamanda tuu ... fuhhh ... sejuk n segar ... tambah lak ngan kuah pencicah dia .... fuhhhhhhh ... heaven nye aku rasa kalau dapat makan mangga jeruk tu wehhh  ... ada sape sape nak banjer aku ke ???


~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

Chak berkata...

sedapnye mangga muda...meleleh air liur nihhh...umpphhhhh

ROHAM berkata...

Salam Jijah.
Hehe .. mengalahkan orang mengidam ni!

JijahJambu@Jj berkata...

hehehe jijah memang aa .. kekadang kalo terliur tu ... rasa macam nak time tu jugakk ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky