keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 9 Jun 2010

Ohh oo ... I'm In Trouble ...

ergk ... someone just say I LOVE U kat aku ... what suppose i say ? what should i tell him back?  what suppose i have to feel? sumpah aku takde rasa ape ape dalam benak aku ni ... n aku tak penah jangka dia akan cakap macam tu kat aku ... oh oh .... i'm in big trouble ... he need answer ... lucky ... no time frame ..

selama ni dia kawan baik aku jer ... selalu sms .. selalu call .. selalu exchange souvenirs ... but i never have other feelings... owh .. memang aku takde rasa ape ape .. dengan sesape saje ... alamak ... adakah bermakna aku ni cacat perasaan ?? .. aku suka kawan jer .. tapi more than that?? .. mmm ngape takde rasa macam butterfly in the stomac ekk ??? ... atau .. betul la kata orang kot .. lagi tua usia... lagi la seseorang tu akan berhati hati n berada dalam zon selamat.... arghh ... senak otak aku malam nii ... (wawaaa nak tidoo)

yeah .. aku memang susah nak suka kat orang .. tapi selalunya orang yg aku suka tu la yg akan melukakan feelings aku .... n aku tak menyalahkan orang tu ... sbb aku percaya dengan ketentuan allah .. pasti ada sebab musababnye ngape jadi cenggitu ... susah nye otak aku nak berfikir ni .. mana patut aku jaga?? perasaan aku ke? perasaan dia ke? lom ape ape ... jawapan aku di tolak mentah mentah ... uhhhh susah nye cakap dengan orang cerdik pandai ni ... lagi lagi cakap ngan peguam ... huuuuuu .... aku jugak yg tak tau nak cakap ape ..
ohh tidakkk ....

sebab musabab menolaknye@terima ???

1. he just a friend for me (he say .. all relation starts from a friend)
2. Dia bukan warga negara Malaysia .. tapi bekerja dan menetap di Utara Malaysia.. (sbb tu aku tanya korang nye pendapat semalam ... n he say .. its not a big issue)
3. He already have a FAMILY ... a wife and kids ... (aku tak sanggup wehh .. kacau umah tangga orang lain) .. he said .. I know my wife ..  she is not like that ... (herk.. kenyataan yg tak sanggup aku dengar)
4. aiseh mann .... speaking london 24/7 beb .. letis akuuu .. 1 or 2 malay words is ok n can understood ...
5. ............

Sebab musabab terima ???

1. no idea yet .....


oh tidakk .... ngape persoalan ini harus timbul dalam kepala otak aku ni ????? i have to sleep ... i have to sleep...cemana nak buat ni ??



~ It'S OnLy Me ~

weeee

2 ulasan:

marina anakcikbob berkata...

xpayah la..
kadang2 iorg ni sbb nak pergunakan kite..
ekceli,die org mana?

JijahJambu@Jj berkata...

Hmm .. keturunan African.. dari mana jijah lupe la .. (sbb jijah anggap dia kawan biasa biasa je) .. anyway dia dah kawen ngan org pulau pinang ... ada anak sorang dah .. seorang pendidik di Univ. di Malaysia ..

anyway ... saja jijah citer lam blog sbb smlm rasa macam tak boley nak tido ... anyway ... apreciate your opinion .....

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky