keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 28 Jun 2010

P.A.N.T.A.N.G

 Bila BZ @ Aku tengah buat paperwork ..... Aku PALING tak suka @ P.A.N.T.A.N.G

a. Orang Buat Bising @ Suasana yg bising n kelam kabut
b. Orang membebel tah ape ape citer 
c. Orang yg dok ulang ayat yang sama dari minggu minggu lepas nye kess ...bosan aku dengar
d. Orang yg sebok sebok check ape aku tengah buat sedangkan dia sendiri takdo kojooo ...

oo yer ... aku memang baik ngan semua orang  ... tapi ada had nyer ...
tapiiiiiii ....kalo sekadar baik gitu-gitu ajer ... B.E.W.A.R.E

a. Mulut kasik jaga ... jgn sembarangan cakap ...
b. Jangan suka-suki gelakkan orang ( I D.O.N.T LIKE!!!)
c. Jangan suka-suki sebok jaga hal orang laen ...
d. Jangan pandai-pandai nak komen ape juga yg aku buat ... (suka ati aku laaa nak buat aper)

ooo yeah ... pagi ni tetiba je gatal tangan aku nak sepak muka seseorang ... kes nye ... sesedap rasa je dia komen aku nye urusan ... suka ati aku la aku nak buat ape n masa bila aku nak buat ... so whatttt? ... kalo dia tu rapat giler ..kamcheng tahap dewa-dewa ngan aku .. memang aku tak kesah ... tapi kalo sekadar bertegur sebulan sekali ... sengih sana sini ... ko belum cukup di bolehkan utk komen life aku OK! .... ni la specis yg orang panggil mulut macam lahanat ! ....

sib baik laaa aku ni leh tahan sabar lagi ... buat pekak n malas nak komen ape ape ... mind your own business K .. sendiri nye hal pun tak betol n banyak ngelat ... jgn nak komen keje orang laaa

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky