keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 6 Jun 2010

tak paham akuu ...

Petang ku terganggu oleh seseorang .... bengang jer rasaa ... tengah aku syok layan citer perang tadi ... alih alih sorang ni tanya pasal sesuatu.. bila aku explain .. dia macam tak caya lak ... yg buat aku bengang nye ... dah la aku kena naik atas pasang lappy ape bagai ... udah tu layan Ym dia ... 10 minit sekali baru jawab ... ahhhh .. nyesal je rasa naik tadi .. patut biar soalan dia tetap jadi tanda tanya ..then yg buat aku lagi bengang ... siap dia leh cakap ....TENGAH BZ NI .. huuuu ... sabo je aku ...  ape kejadah nye laaa aku naik ni ?? kalo takat nak tanya tu jer .. SMS jer laaaaaa ... haduuuuuuu ... manusia .. manusia .. susah aku nak paham sikap ko la ....

oo yeah ... dia ni memang aku susah nak paham ... nak macam tak nak ... bila tak layan .. marah ... bila aku layan .. cenggini aaa ... 10 minit sekali jawabnye ... hahha ... lain orang .. lain perangai sehhh ... lantak ko laa labuu ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky