keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 28 Jun 2010

Tunggu dan menunggu ....

bosan lah ...
selalu aku saja kena faham  ....
kamu saja la manusia yg bz dalam dunia ni ...
owh .. jadinya aku ini tiada kerja selain menunggu kamu ??
selalu aku saja yang kena tunggu ....
siang .. dah laa tak boleh ganggu ...
malam ... tunggu punya tunggu.... sampai aku tertidur kat situ ....
itu baru mahu berbual dengan kamu ....
kalau waktu bertemu ....
entah lah ... aku pun tak tahu ape yg akan berlaku ...

mmm ... tunggu kamu telefon aku ??
uhhh ... jangankan berbulu ...
silap aribulan ... leh tumbuh cendawan kat situ ...
sms lagi satu ....
setahun baru satu ...
tu pun kalo kamu ingat kat aku ..
hahaha hihihi huhuhuu ... haruuuuuuu ....

adoi .. aku tak faham perangai kamu ....
bila aku tunggu ... kamu tak muncul juga kat situ ...
bila aku tak tegur kamu ....
kamu kata aku sudah lupakan kamu ...
asyik melayan orang lain jer .. dah tak hiraukan kamu ....
padahal aku ni punya laaa tunggu ...
tetingkap kamu muncul di skrin aku ...
takkan nyer berlaku ....

lupakan aje la labuuu ....
baik le tido .. plok bantal kekabu ...
aman dunia aku ...
tak la haru biru ...
melayan karenah kamu ...
yang tak tentu hala tu ...
macam angin ribut taufan andrew ..
tak tentu hala tuju ...
main serbuuu ... tuduh melulu ...
tak ke haruu ???

tape laa .. aku takkan kacau lagi kamu ....
tau la kamu nanti mana nak cari aku ...
tapi aku pun dah tau ...
jangan la harap ia akan berlaku ...
kecuali dalam kisah 1001 malam tu ...
mainan tidur memalam kamu ...

skang aku nak blah dulu ...
bantal dah memanggil manggil aku ...
mata pun dah naik kuyu ...
tadi aku dah tegur kamu ....
rasa macam aku ni tunggul kayu
kamu buat tak tauu
ok .. terima kasih ... thank you ...
wasalam ... aku sudah dulu ...
tata titi tutu ....
 tak kuasa akuuuuuu ...

..................................................
ops .. jangan perasan ye ... ini bukan cerita tentang kamu .... ini coretan bila fikiran ku bercelaru dan haru biru ... saja jajariku bermain kata di dada lappy .... mengungkapkan apa yg terlintas di minda ... sesaja ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

eelobor berkata...

memang menarik sekali susunan ayat tu

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky