keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 14 Julai 2010

Dam Aji

 tadi sedap je dok sembang ngan pengarah aku ... lawak jugak dia rupanya ... dulu aku ingat bos pompuan je suka menyembang ... lagi dasat bos lelaki ni ... haduu penin kepala aku ...

soo tadi dia citer la pasal dam aji .... hmmm dah lama aku tak main dam aji .. dah takde skill dah kot ... baru aku tau rupanya ada dam aji omputeh ngan dam aji melayu ekk ... hehehe beza nya ... kalo nak makan atau tak makan jerr .. hmmm ... tak ingat lak aku nye istilah dam tu masa kekecik ...

dulu aku selalu lawan ngan abang aku jer .... hahah sape kalah kena tepuk kat pelipat lengan tu .... huii kalo kuat kite tepuk .. lagi kuat kena tepuk .. kadang sampai lebammm ....
aku lak specis tak suka mengalah .. haduuuuu ... lawan lagi ..lawan lagi ... kalo menang .. suker laa ...
kalo tak menang .. terbang la papan dam tu gamaknyerr .. hua hua huaaaaaaaaa ...
 pinjam gambar goo aje ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky