keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 8 Julai 2010

Good Morning Boys & Girls

Good Morning Boys & Girls .... harini jijah tak lewat dah ... sampai macam biasa gak ... ape pun .. tadi jijah leh pulak sangkot kat tengah tengah traffic light .. haduuu .... mendebarkan ... depan jijah kete Perdana ... kami ber dua je kat tetengah jalan ... hampeh aaa dia ..lambat cilok ... sib baik ... lepas simpang kiri jalan ... tros aku kona ke kiri .. masuk line balik .. legaa ...

ape ke hal laa pulak depa baru nak buat jalan siang siang pagi buta ni .. buat laa malam hari ... lagipun jematan tu cerah .... pepagi orang rushing nak g pejabat ... kalo dah 3 jalan jadi 1 jer ... letisss ....

ok ah .. lapoo .. nak g makan dulu ..

p.s : teringat kesedapan nasik lemak semalam .. huu ... 

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky