keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 21 Julai 2010

Hujan@Putrajaya

Fuh .. hujan turun mencurah curah .. start dari aku kuar rumah ... sampai laa ke office ...
aku memang tak suka drive waktu hujan .... sebabnye ... mata aku ni macam dah di set kan ... kuyu jerr .. ada chance terlelap .. dan sepanjang jalan tadi .. asyik menguappp jerr ... dah macam ikan takde air .. tapi manusia .. tak cukup oxygen la kot
each time aku sampai kat traffic light .. sure aku tutup mata jap ... bukan ape ... takot aku telelap lak kang time driving ... tambah lak lately aku balik lambat n not enough sleep. soo mana laa tahu ..in case my body suddently shut down .. wahhhhhhh ayat ... hahah dalam bahasa simple ... telelap masa driving la ...
soo ... takkan laa aku nak berenti kat tepi jalan n tido lak kan ?? hehehe punchkad itu penting ... sampai opis .. lelap la kejap lam 15 minit ke ape ...
today dia nak ajak aku lagi gi kementerian ... owh soriii ... harini last day ... 2 phamplet aku lom siap .. power point aku ada lagi 50+ slides to go ... kalau dia nak buatkan untuk aku .. ye jugak .. takat nak teman dia g kementerian n buat pembentangan .. ko pun boleh buat sendiri kan ??? sooo ..aku takkan pegi lah .. banyak agi keje aku yg lain ...
HAVE A GREAT DAY ALL ...SELAMAT BEKERJA

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky