keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 7 Julai 2010

Lambat Gilerr

 Huuuu ... tah cemana .. semalam masa HP melalak waktu pagi .. aku leh pegi tekan Diactivate alarm .. sudahnye ...sedap je pagi ni aku peluk bantal golek ... rasa macam pelik lak .. apasal lak aku rasa macam dah terlebih tidur ni .... celik mata ... tingkap dah cerah ... aikkkkkkkk ... biar betul ... nengok HP ... 6.45 dahhh ... oh tidakkkkkkkk .... terus lompat dari katil .. rushing masuk lam bilik air ... buat ape yg patut ... masuk bilik capai je baju yg paling sempoi ... pakai je bedak siam (foundation) ..pakai lipstik .. sembur minyak wangi .... capai beg ... tutup suis segala ......turun bawah ....
takde masa nak refill air ... beli je karang .... ambik kunci kete n umah .on enjin ... bukak pagar ... pagi ni takde nye nak tunggu enjen panas ....trus BLAAAAA ... (maaf ye kodok).. masuk kereta ja ... berita sinar dah mula ... herk ... biasanya waktu berita kuar .. aku dah separuh jalan .. atau dah ada kat simpang 4 Dengkel ... huuuuu ... SUPER LATE today .....
 
Aku rasa pemandu F1 pun bawak tak separuh gila macam aku ... hahah memang aa .. dorang pemandu berhemah .... jalan kecik tu jgn harap la nak laju ... dok 60Kms je la ... masuk hiway .. nah kooooooo .. 120 - 130 jerr muahahaha ....

sampai parking menara ni ... jam dah 7.50 ... hurghhhhh ... sib baik parking ada agi ... park je terus .. lock kete ... rush naik opis ... punch .... 7.58 pagi .... phewwwwwwwwww ....
baru la boleh bernafas dengan selesa .. hahahaha haru ko jijahhhhhh ...

~ It'S OnLy Me ~

weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky