keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 2 Julai 2010

Pulut Terbang

sarap pagi ni ... menunye PULUT PAGI yang sejuk bedii ..letak nyioq dan ikan masin yang masin giler gilerr punya ... di bilas dengan ... ngan nes O ais ... nyam nyammmm ....

siap laa aku jap lagi ... ngantuk giler giler punyaaaaa ....

tapi . nak di jadikan cerita .. elok je aku dok senduk pulut masuk lam pinggan ... alih alih terbang lak pulut tu masuk tray sebelah (roti keping untuk makan ngan serawa durian) ... hehehehe sib baik tak ramai orang .. takde la rasa malu sangat kan ... 
biasa orang nengok ayam terbang .. ikan terbang ... ni pulut terbang lak .... ahaks ... 

sedap dok pekena pulut .. kasik alih nak gaul nyioq .. laaaa isk ... ada daun pisang rupanya .. sib baik lee nampak ... kalo dak .. jadi kambing le pagi ni .. makan daun pisang ... heheheh ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky