keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 23 Ogos 2010

Haus lakk ...

haus nye pagi ni ... masuk opis tadi pagi .. terus buat projek hias menghias ngan kengkawan satu opis ...
asalnya aku nak gantung bendera untuk 31 Ogos jer ... hmm .. alang alang dok mengemas .. soo macam biasa dorang nak buat sekali untuk sudut raya .. ok gak tu

memula geng bawah jer buat ... heheh tah ape ape jadi ... udah nye datang lak en. designer kat tingkat 3 tu ... haaa .. ape lagi ... meletop kebaboooooo tingkat 2 koo ... barang yg memang dah sedia ada je guna pun .... jadi ler ...


hehehe kami siap posing bagai kat sini ....
ok tak ?
~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky