keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 2 Ogos 2010

lintah part 2...

otak jijah ni kan memang laaa selalu pikir kebarangkalian yang kekadang tak masuk dek akal .. hehehe ... kekadang selalu je terfikir .. cemana laa ekk kalo tetiba je taukeh lintah tu terjatuh dalam kolam lintah peliharaan dorang ekk .. hhahaha ... pastinya seluruh badan dia melekat lintah-lintah tu ..penuh satu badan ... huuuuu geliii ...
tapi .. sebenarnya .. jijah tak tahan n kesian lak kat belut yg di jadikan mangsa lintah pelihara tu ... kalao dah satu badan di kerumuni oleh sang penghisap darah ... kesiannyerrr ... mau mati kering darah tu .... ngape la dia tak makan dedak ke ... rumput ker ? .. hmmm ... korban ....




~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

eeeeeeeiiiiiiiiiiiii....awe geli lintah, oacat, cacing dan sume jenis macam tu....geli sangat....eeeeiiiii

~ jemput singgah ke cahayawanita.blosgpot.com

piewahid berkata...

pernah tenguk tokey lintah (pompuan) dgn selambanya pegang dan gentel2 lintah! comel lote pulak tu.

agaknya kalau dia tjatuh dalam kolam lintahpun dia tak heran...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky