keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 2 Ogos 2010

Syatrah oooh Syatrah


Syatrah sekarang ni makin kelakar ...  semalam elok je aku turun bawah dengan pakaian nak kuar .. terus dia datang n tanya .... cik mie nak g mana ? ... bila aku cakap nak g jalan .. terus dia cakap .. syatrah nak ikut lahhh .. n terus follow je mana aku pegi ...
semalam aku g Shah Alam .. nak ambik modul ... sepanjang jalan asyik pot pet pot pet  je mulut dia ... agaknye dia happy dapat jenjalan .. kekejap dia kiss aku ... kekejap dia kiss aku lagi ... hahaha ... happy dapat jalan ekk
sampai kat tempat ambik modul ... terus dia terpa akuarium ... tapi sebenarnya akuarium tu empty ... cuma ada air ngan aksesori jer ... punya la lama dia telek n then aku tanya dia ....ada ke ikan tu Syatrah ?? slamber dia jawab .. ikan dah masuk rumahh ...  abis semua orang kat situ tergelak gelakk ...
hmmm dah makin cerdik dia sekarang .... cakap pun dah macam budak besar .. dah bijak berkata kata ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

piewahid berkata...

...dan pandai amik ati syatrah tu. bijak dia mbodek mak sedaranya :)

azhariahzuber berkata...

awat gambar jijah separuh

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky