keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 19 Ogos 2010

tak suke ko ...

hmmm ... pagi ni nak citer sket pasal sikap ... ok .. nak tanya korang ... kalau laa korang tak suka seseorang tu ... adakah korang akan buat baik ngan dia ? atau masih lagi boleh menyusahkan orang tu semata-mata untuk memenuhi keinginan korang ?? kiranya jadi hipokrit ahh...

kalau aku ... aku still boleh bertolak ansur .. walau aku tak suka orang tu ... tapi sesekali aku takkan menyusahkan dia semata-mata untuk mencapai keinginan aku ... n sebolehnye aku tak mahu ada hubungan langsung ahh ... tak payah cakap cakap ngan dia ... takyah nak sengih sengih buat baik macam takde ape berlaku ... hehehe ... tu kalau boleh laaar ... tapi aku tau ... mustahil tu semua ... tambah lak kalo hari hari aku kena berdepan ngan dia ... mencikk ahh ..

tah dari mana silapnye dia ni ekk ... sekolah tinggi tinggi .. tapi sifat kemanusiaan .. hati perut tu sikit kureng ahh .. ngape jadi gitu ekk ?? atau sbb dia rasa dia bagus sangat yg buat dia jadi kelabu mata n rasa dia hebat?? takmo salahkan mak ayah .. sbb nye .. mak ayah mesti dah asuh dia jadi anak yg baik .. kecuali dia anak buluh betong ahh ... tetiba tegolek dog kuar dari rumpun buluh .. membeso sendiri ... tu pun ... sekolah pun ada ajar ape .. budi bahasa maaa ... (atau dia ni duk sensorang lam utan/gua.. tak penah bergaul ngan orang??) muahahahaha ....

mintak dijauhkan aku jadi macam dia ... jgn buta tuli kan aku ngan sifat bongkak, sombong ... jauhkan aku dari sifat sifat n sikap yg tak elok tu ... nauzubillah...


~ It'S OnLy Me ~
 weeee

4 ulasan:

LiNda berkata...

Memang bengkak jek hati jumpa orang macam nie .

Jijah .. harap awak sihat and raya balik mana ?

alfa juliet berkata...

kalau sy ckp je terus terang apa tak puas hati..tapi kalau org tu jenis baran, sy simpan dulu..yelah kang kita ckp dibaginya kita, tak ke naya..hehe

Jijahh @ f.k berkata...

linda ... kampung jijah satu je kat kelantan ... kat kedah ada sedara mara je la .. tapi jarang balik sana

Jijahh @ f.k berkata...

alfa ... heheh tapi kalo kite lak jenis baran .. tunggu meletup la kann .. hehehe

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky