keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 30 September 2010

4 hari yg meletihkan

Alalala ..... dah bape hari berhutang dengan blog ni ... tak jengah ... tak selak ... semua tak la ..rasa macam umah tinggal lak ... . kes nye ...

Sabtu lepas buat open house ..  ajak vicky n maknye datang beraya umah adik aku di Banting ... maklum la ... lepas aku pindah ke Kelantan ... memang lama dia tak merasa air tangan mak aku ... soo kali ni .. dari aku kuar ngan dia ... soo aku prepare something untuk dia n mak dia rasa ... aku tanya pak lah bape orang dia jemput .. dia cakap 2-3 orang je ... nah koo .. ramai la pulak ... sib baik ngam ngam aku masak .. kira selesai n tak membazir ... alhamdulillah ....

Tapi aku teringat lak... aku lom tunai janji kat bebudak kelas aku ni ... aritu masa buat pot luck .. aku tak dapat buat ape ape sbb baru balik out stesen ..tapi makan memacam sampai kenyang ... heheheh... soo aku rasa ini adalah masa yg sesuwai ... soo .. Ahad nye aku bawakkan laksa power n nasi impit + kuah kacang ... licin ... puas ati ... insyaallah .. len kali aku bawak lagi k .. kengkawan ...


Isnin nye .. aku kena kusus 2 hari di KL ... pepagi buta dah bangun ... walau kusus start jam 9 .. tapi aku jam 7.30 dah sampai ... sbbnye ... kalo aku kuar lambat ... maknanya dari banting ni lagi aku akan tempuh jem jalan .. sampai la ke kl sana nun ... tak kuasa aku .... biar cepat dari stress dalam jem ...

soo itu la dia ... 4 hari berturut aku bangun awal ... letih gak ... dalam kelas ahad tu .. aku siap leh lelap sekejap masa jawab soalan quiz ... hampes mu jijah ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky