keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 19 September 2010

kenapa kemalasan keterlaluan ?

 alahaii ... arini rumah dah macam kedai dobi daa ... mana tak nye .. bekal dari balik kampung .. kalau sorang leh tahan lagi .. heheh ramai ... letiss ... cian mesen ... baju si kecik dua orang tu dah penuh semesen ...hmmm
sabar la ek .. lagipun weekend je dia keje ....

suppose aku kena kemas baju masuk beg malam ni ... haduu .. kemalasan sehh .. tah la ek .. kemas baju masuk beg memang aku tak suka ... bukan ape .. rasa macam semua penting ....semua rasa macam nak bawak .... kang kalo aku pack awal awal .. mesti aku kuarkan balik .. buang satu dua helai ... then ejas lagi ... masuk lagi ... buang lagi ... well ... time macam ni la rasa macam doraemon tu bagus sangat kalo dapat di bela seko dua .. macam macam ada ... skang ada lagi ke katun tu ek ??

aku rasa start aku pack barang last minute masa nak kena g kusus tatanegara ... hadu makk .. bercinto ...
satu jam lagi nak kena lapor diri ... baru aku masuk beg n gerak dari rumah ...
then masa kursus di INTURA ... Sungai Petani ... alahaii .. masa tu dok kl .. kusus lak 2 minggu .. baru masuk kojo mana ada kereta .. angkut laaa naik bas turun bas ... hahaha ... dah tu bawak buku kemain tebal lagi .. sape keje gomen tau la buku kuning tu ... tak sesia bawak .. exam last day tuu ... puas la juga bersengkang mata menghafal menda alah tu ha .... citer lama ... skang dah ada kemudahan lagi .. syukur alhamdulillah ... sumbat semua lam bonet jer ... hehehe ..

now aku stuck depan lappy lak ... kelmarin dulu ngan semalam aku tak online ... laling aku sorang tu .. sebok lak cari ... mana la kekasih tak muncul muncul .mana ilang .. mana sepi tanpa berita ... haduuu ... rasa nak pitam sesaat ... .. udah malam ni aku bertenggek depan lappy .. aku YM dia ..senyap  ..tak lama tu dia lak tenggelam terus ... meeting la tu kot?? .. tak pun kat laut sana takde line ... huh .. susah sehh ... atas darat susah .. laut lagi laa .. hahahah tenggelam timbul sokmo ... lantak ler ... bila aku serius .. dia memain .. skang biar aku memain lak ... baru dia tau kan ape aku rasa ... isk macam balas dendam lakk .. hehehe tak la .. acah jerr

esok lappy ni aku takmo bawak .. letis nak pikul sana sini .. lagipun brukband tak bayo .. dah kena block .. soo tak guna gak bawak kann ...
kalo ada wifi kat sana ???? hmmm ... kebarangkaliannye beso tu ... tapi takpe .. Hp kan ada .... nyawa kedua den tu ... ado jugak guno nyo ... itu laa notepad .. itu la lappy .. itu la jugak camera yg aku dok guna selalu .. tipon toksah cakap laa ... hmm .. ringan beban ku esok ... hehehe ..

ahh sudah lah jijahh .. pi lipat kain n kemas beg ... esok pepagi dah gerak ... hampes ..

~ It'S OnLy Me ~

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky