keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 1 September 2010

Sehari dalam diari ...

 Salam all ... Kabare ? jijah kat sini waras seadanya ... kira masih sihat bulat la ... semalam ape program korang semua ekk ??
semalam jijah dok berkemas ... lipat baju ... susun sana sini .. ubah sana sini lak ... hehehe ... lagipun weekend kang takde laaa dok terperap je lam bilik kann .. leh lepak lepak kat ruang tamu ...nengok citer best ... hehehe ...
petang semalam kuar ngan pak lah ... usha almari baju ... hehehe memula pindah ... satu beg jer ... skang ni dah berbakul bakul la pulak .... puas juga nak mengemas ... ingat nak main gantung gantung je baju ... alahaiii ... abuk la pulak ... padahal bilik jijah tu ... bertutup rapat .... kalo tutup langsir tu .. golap dia macam malam tuuuuuuuu ... heheheh ... takpe la ... rezeki bulan posa ... soo semalam .. abis laa bonus ku .. terbang untuk almari dan minyak itam kete ... wawawaaa ... 2-3 kali kelip mata jerr.. langsaii .. hehehe
tapi kan .. masa balik dari kedai perabot tu ... ternampak la pulak kain pasang .. haduuu ... cantik bangattt ... terus jatuh cintaaa ... balik nanti dah cakap ngan adik ipar ku .... singgah la kejap ... tak boley tahan laa .. meronta ronta jiwa rasanya ... hahahah over expression la pulakk ...
oo yeah ... semalam kekonon rajin lee .. buat sambal bilis laa .. buat roti manis laa .. tapi satu pun tak menjadik .. hehehe ... sambal rasa pahit (apasal aa dia leh pahit?? leh ajo jijah cemana nak buat sambal yg sodapp tak ??)
then buat roti .. terlebih garing la pulak ... dah macam toaster jer .. muahahaha ... hampesss ... tu la natijahnye kalo tak jaga sendiri ... huuu sadis ... heee .. sekali sekala memang la ada hari yg takde ong kan ... takde rezeki ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky