keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 5 Oktober 2010

Aku Tak Marah - Arrow



jalan jalan cari lagu tadi ... terjumpa lak lagu ni ... ahaks ....
banyak kenangan lagu ni ... tapi yg takleh aku lupa .. masa di Taman Rakyat Alor Star ... tah cemana satu malam tu .. memang hujan turun dengan lebatnye n takde tanda nak berenti ... soo sbb perut dah lapar .. redah juga la kat medan selera tu .... langsung tak boleh duduk kat meja makan tu .. sah sah basah kuyup ... soo aku n kawan berlari laa masuk ke gerai abg Lan ... hehehe gerai buat air tuu ... sedap teh ais dia ... nyam nyammm ....

aku ni dulu pemalu gilooo ... soo bila kena usik ... tersipu sipu ala siput sedot laaa ... alahai .. kalo boleh .. rasa macam nak invisible je ... udah tu ... tinggal kami berdua jer ... hehehehe ... mula laa naik perasan .... syok sendiri masa tu ... brader tu encem gak la ... badan dia tough ketul ketul gituuu .... hehehe .. tapi aku paling suka .. sbb rambut dia panjang paras bahu n kemas berikat kat belakang ... sooo takde la slebet kann .... n yg best nye brader ni ... bila azan jer ... terus dia tinggal gerai n pi solat kat masjid ... wawawaaa ... baguss sehh ...

sooo sambung balik pasal hujan tu .... aih alih masa aku berdua je ngan dia kat bawah gerai tu .... kawan dia nyanyi lakkk ... menyumbangkan soranya yg kira sedap gak la ... nyanyi lagu ni la ... hiss ... malu nye rasa ... perasan sendiri pun ada ... sbbnye masa tu aku memang pemalu n masih lagi banyak sifat rendah diri ... sooo ... cover n menten je perasaan dalaman ... ahaha .. takot kat bapak aku pun ye gak .... kalo dah rasa nak kena pancung kapla .. silakann mengorat n bercintoo ... hehehe ...

sooo sbb dah lama tunggu n ujan tak berenti gak .... brader tu pun mengofferkan diri tuk hantar aku ngan kawan aku balik umah .... alalalala ... baeknyerrr ... siap dia pi cabut payung kat medan selera tu n payungkan aku n kawan aku balik umah .... jauh gak ler ... ape pun ... mekacih yer abg lan ... jasa mu di kenang ...

skang ni dah bape anak dia ekk ... ada ke lagi dia meniaga kat situ ?? ... hmmm .. nak kena pi skodeng nih ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky