keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 8 Oktober 2010

berita gembira?? tau berita buruk ni ??

 tadi petang ... alih alih pompuan sengal tu YM aku .... katanya dia kena pindah ke ibu pejabat ... hok alohhh ... aku tak tau ape feeling aku .... happy ke ? sedih ke ??
happy .. sbb sekurangnya maybe laaa .. aku nye SKT akan meningkat sikit .... atau sekurangnya yg masuk nanti .. pasti akan buat kerja yg sepatutnya ...

tapi yg buat aku haru biru ..... dia pergi meninggalkan kerja yg tak siap tu .... suppose report yg dia buat dari awal tahun yg tak siap siap agi tu ... takkan aku nak ambik alih lakk ... lagipun aku tak tau ape menda .. dia takpe laa .. dah pegi kusus ape bagai ... arghh .. haruuuu ...

udah lerr ... harini aku siap letak status kat YM ... >> kepada sesape yang ada smender putih .. aku nak pinjam wat flag surrender... in box aku dah penuh ... tak larat lagi dahh ...

mana tak nye ... asal bos call .. aku dapat kerja ... asal dia singgah tempat aku ... kasik keje agi ... panggil aku masuk bilik dia ... tambah agi keje ... udahnyer... dah macam keretapi tanah melayu lerr ... panjang berderet koo ... yg memula tadi punn tak sempat nak kejo ... udah semua urgent ... atenye .. tangan aku due jerr .. bawak la bersabo

ape pun .. tak sia sia aku berdoa siang malam .. agar allah permudahkan urusan aku ... tabahkan semangat aku ... n paling penting ... kebahagiaan dan ketenangan aku .... insyaallah ... terima kasih ya Allah .... alhamdulillah ..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky